Top

Tips για εύκολα και γρήγορα βραδινά γεύματα!

Το βραδινό είναι ένα πλήρες γεύμα. Δηλαδή πρέπει να περιέχει πρωτεΐνες, υδατάνθρακες, βιταμίνες, φυτικές ίνες και καλά λιπαρά. Πολύπλοκο; Όχι, απαραίτητα. Ακόμα και μετά από μία κουραστική ημέρα μπορούμε να φτιάξουμε ένα γρήγορο, θρεπτικό και ελαφρύ βραδινό. Ας δούμε μερικές ιδέες:

  • Χωριάτικη σαλάτα : η αγαπημένη σαλάτα μαζί με 2-3 παξιμαδάκια γίνεται πλήρες γεύμα, εύκολο και θρεπτικό.
  • Ομελέτα φούρνου με λαχανικά: Πλήρες και εύκολο γεύμα. Συνδυάζει τις βιταμίνες και τις φυτικές ίνες από τα λαχανικά (πιπεριά, κολοκυθάκι, μανιτάρι).
  • Τορτίγια Ολικής : Σε τορτίγια ολικής τυλίγουμε τυρί, ντομάτα και γαλοπούλα ή κοτόπουλο με τυρί κρέμα και μαρούλι. Μπορείτε να κάνετε διάφορες παραλαγγές ανάλογα με τι έχετε στην κουζίνα σας!
  • Τονοσαλάτα με 2-3 παξιμαδάκια ή μια φέτα ψωμί ολικής άλεσης.
  • Ψητά λαχανικά στο φούρνο: Μια νόστιμη λύση. Μπορείτε να βάλετε ότι λαχανικά θέλετε πατάτα, γλυκοπατάτα, καρότο, μανιτάρια, πιπεριές και μπρόκολο.
  • Φρουτοσαλάτα (έως 3 φρούτα επιλογής)
  • Γιαούρτι με 2 κ.σ δημητριακά και 1 κ.γ μέλι και κανέλα
  • Κοτοσαλάτα
  • Σαλάτα εποχής με 2 βραστά αβγά
  • 1 τόστ με γαλοπούλα, τυρί και λαχανικά

 

Αντίθετα ένα γεύμα με τις παρακάτω τροφές μπορεί επιπλέον να επιδεινώσει την γαστρο-οισοφαγική παλινδρόμηση, προκαλώντας καούρα ή ναυτία. Οι τροφές αυτές θα δυσκολέψουν σημαντικά την πέψη σας και θα κρατήσουν το σώμα σας ενεργό όλη τη νύχτα.

 

  • Ζυμαρικά
  • Παγωτό
  • Πίτσα
  • Χάμπουργκερ
  • Γλυκά
  • Σκόρδο
  • Πικάντικες τροφές
  • Μπισκότα
  • Καφές
  • Έτοιμα γεύματα
  • Αναψυκτικά
  • Τηγανητά
  • Αλκοόλ
  • Κόκκινο κρέας

Όλα τα ελαφριά βραδινά γεύματα που αναφέρονται παραπάνω είναι εξαιρετικές εναλλακτικές επιλογές. Μην ξεχνάτε ότι ο συνδυασμός των τροφίμων παίζει πολύ σημαντικό ρόλο!

 

Κατερίνα Γεραντώνη
Διαιτολόγος – Διατροφολόγος Bsc
Επιστημονική συνεργάτης του GaiasDiet
Επιστημονική συνεργάτης του Λόγω Διατροφής Πάτρας

Share
})(jQuery)