Top

Βοηθούν οι βιταμίνες στο τέλειο μαύρισμα;

Καλοκαιράκι….

Η αγαπημένη εποχή μικρών και μεγάλων. Εάν σας έλεγαν να το περιγράψετε με λίγα λόγια,αναμφισβήτητα θα χρησιμοποιούσατε τις παρακάτω λέξεις: Θάλασσα,ήλιος,μαύρισμα.

Το τελευταίο μάλιστα το επιζητούμε και αναμένουμε τα επιθυμητά αποτελέσματα, όσο το δυνατόν συντομότερα. Πέρα όμως από τα λάδια μαυρίσματος τα οποία μας συνοδεύουν σε όλες τις εξορμήσεις μας στις παραλίες, τι άλλο μπορεί να μας χαρίσει το αγαπημένο σοκολατί χρώμα και μάλιστα με φυσικό τρόπο; Μαντέψτε! Το μυστικό κρύβεται και πάλι στη διατροφή. Και τώρα, εάν αναρωτιέστε τι ακριβώς εννοούμε, η απάντηση βρίσκεται παρακάτω.

Βιταμίνες

Οι βιταμίνες, ως γνωστές οργανικές χημικές ενώσεις είναι απαραίτητες για την λειτουργία του οργανισμού μας και συμβάλλουν κι αυτές στο φυσικό μαύρισμα με τον δικό τους τρόπο. Συγκεκριμένα οι βιταμίνες A, E, C, βιταμίνες του συμπλέγματος B, καθώς ο χαλκός και ο ψευδάργυρος. Οι αναφερόμενες βιταμίνες ενισχύουν την ελαστικότητα του δέρματος και το προφυλάσσουν από την υπεριώδη ακτινοβολία, λειτουργούν ως μέσο πρόληψης της γήρανσης, τη αφυδάτωσης και της δημιουργίας ραγάδων, διατηρούν σφριγηλή την επιδερμίδα, και προφυλάσσουν το κολλαγόνο της. Επιπλέον, ενεργοποιούν την παραγωγή μελανίνης η οποία και ενεργοποιεί σταδιακά τη μελαμψή απόχρωση στο δέρμα μας αλλά ταυτόχρονα μειώνουν τον κίνδυνο της καταστροφικής επίδρασης της υπεριώδους ακτινοβολίας. Τελικά ευεργετικές οι βιταμίνες! Που κρύβονται όμως; Μα φυσικά στα τρόφιμα.

 

Τα top  των τροφίμων που σας χαρίζουν λαμπερή επιδερμίδα και ασφαλές μαύρισμα:

Βερίκοκα-Καρότα

Τόσο τα βερίκοκα, όσο και τα καρότα είναι πλούσια σε β-καροτίνη, αμφότερα έχουν ισχυρή αντιοξειδωτική δράση και συμβάλλουν στην διατήρηση και ελαστικότητα του δέρματός μας.

Αβγά-δημητριακά ολικής άλεσης-ψάρια-γάλα και τυριά

Όλα τα παραπάνω είναι πλούσια σε βιταμίνες Α και B2, σελήνιο, αμινοξέα και ενισχύουν την παραγωγή της μελανίνης, της ουσίας που ρυθμίζει και σκουραίνει το χρώμα του δέρματός μας και συμβάλλουν στην επούλωση των ηλιακών εγκαυμάτων. Τα γαλακτοκομικά προϊόντα καλό είναι να προτιμούνται σε χαμηλά λιπαρά σε άτομα που βρίσκονται σε πρόγραμμα διατροφής. Ροδάκινα

Εκτός από καροτινοειδή, περιέχουν και φλαβονοειδή που ενισχύουν το μαύρισμα. Καλό είναι να προτιμούνται τα ροδάκινα χρώματος κίτρινου, καθώς προστατεύουν αποτελεσματικά το δέρμα.

Ακτινίδια και λεμόνια Είναι πλούσια σε βιταμίνη C και συμβάλλουν στην επαναδόμηση του κολλαγόνου. Ξηροί καρποί (ανάλατοι) Είναι πλούσιοι σε πολυακόρεστα λιπαρά οξέα, τα οποία προστατεύουν κι ενισχύουν την ελαστικότητα του δέρματος.

Μήπως τελικά όλα είναι θέμα διατροφής….. Ας ξεκινήσουμε λοιπόν διατροφή, για να αποκτήσουμε το μαύρισμα που θέλουμε, αλλά και να το διατηρήσουμε!

Η ομάδα του  GaiasDiet

Share
})(jQuery)